Oavsett var i världen användaren befinner sig har denna alltid tillgång till sitt bokningsschema.
Välj om passet ska bli tillgängligt om inte bokningen används inom en viss tid från passets start.
Genom grupper kan resurser prioriteras eller slumpas när användare gör en bokning.
DinBox system stöder ett (nästan) oändligt antal användare.
Ställ in om användare ska komma in en stund före eller efter sin bokade tid, exempelvis för att hämta tvätt ur torkskåp på annan användares bokade tid.
Administratören väljer hur många pass som varje användare ska kunna boka in i förväg för en viss resurs.
Välj hur många pass som ska vara tillgängliga per dag och mellan vilka klockslag som de ska gälla.
Lås vissa dagar för att helt förhindra att någon bokning sker, exempelvis under helger.
Med lite hjälp är det enkelt att skapa avancerade lösningar och skapa scheman helt efter fastighetens behov.
Styrelsen i bostadsrättsföreningen, hyresvärden eller fastighetsförvaltaren loggar in och kan sedan skapa en eller flera bokningsbara resurser. Allt hanteras via DinBox egna server och med vårt hanteringssystem – uppdateringar och nya funktioner sker löpande och kräver inga lokala tekniker. Administratören väljer vilka pass som ska kunna bokas, och hur många bokningar varje person ska kunna göra. Skulle behov finnas kan mer avancerade inställningar göras, men att komma igång går på en eftermiddag.
DinBox utvecklar ett eget bokningssystem som våra kunder kan använda externt eller i kombination med våra produkter. I systemet kan den administrativa ansvarige hantera alla parametrar, medan de boende i huset enbart behöver logga in för att göra sina bokningar. Detta kan ske direkt över internet via en dator, telefon eller surfplatta med lösenord eller nere i fastighetens entré vid en Wallpad – då de loggar in med samma nyckel som de använder för passage och fastighetsboxar.